21. november 2011

Velkommen til min blog

Hej!

Jeg må indrømme at jeg synes det er en anelse svært at finde på noget at skrive, så jeg vil bare prøve at begive mig ud i det. Jeg kan jo lige starte ud med at skrive lidt om mig selv, og om hvad min blog generalt kommer til at handle om. Mit navn er Elisa. Jeg bor lige p.t. i Sydhavnen med min mor og min lillebror, og så bor jeg også på Vesterbro med min far i en lille toværelses lejlighed. Jeg elsker at tage billeder med mit spejlrelkskamera, som også bruger en del tid af min fritid på det. Det er nok også noget den her blog kommer til at handle en del om. (ja, I kender sikkert en million andre blogs som tager billeder med deres kamera, lægger dem ud på deres blog, skriver et lamt citat nedenunder, og så BOOM, fucking famous... eller... noget). Billedet som er min baggrynden, har jeg f. eks. også selv taget. Ikke fordi det er verdens bedste billed, men synes bar lige... at I skulle vide det. Vil nok også komme til at skrive en del af mine dybe (emo) tanker her, eller bare hvad jeg lige går og laver som f. eks: "Sidder og bygger et sandslot i mine yndlings regnbuefarvede bukser"
"Min" musik vil jeg også meget gerne dele med jer ("jer? Der er jo ikke nogen der gider at læse din blog, Elisa. Du en taber *hulk*.... dunno), ved dog stadig ikke helt om jeg skal dele mit metal musik med jer, selvom det dog er mest det jeg lytter til, men skal nok også prøve at dele nogen af mine lidt mere stille og rolige sange, så I alle bliver glade.

Yeah så fik jeg da lige skrevet en smule. NÅR MEN, I vil høre mere til mig om nogle dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

CA & NYC old pics (2012)

I found a few pictures that didn't make the cut, from me and my grandma's trip to North America in 2012. Looking at them six years ...