25. november 2011

Skal tage kollektionsbilleder!?!

Ahmagawd, skal tage kollektionsbilleder for en tøjbutik?! Okay okay, altså det er ikke en specielt kendt tøjbutik overhovedet. Den hedder Carla og ligger på Valby Langgade i Valby (sjovt nok). Okay vil I høre hvorfor jeg skal tage deres kollektionsbilleder?.. nej? NÅR MEN I skal fucking høre det alligevel..

Min veninde arbejder i Carla. De har lige lavet en hjemmeside (http://www.carla-valby.dk/), og er lige kommet ud med en ny vinter kollektion, men de har ikke fået taget nogle billeder af den endnu.
Okay, så min veninde som arbejder der har sagt at det er nogle lidt low-quality billeder de normalt tager, og hun vil nemlig godt være model (som alle andre piger, lol... Hvis du læser det her Sofia, så elsker jeg dig....), så hun spurgte mig om jeg ikke ville tage deres kollektionsbilleder, hvor hun er model. Det sagde jeg selvfølgelig ja til. MEN det er overhovedet ikke sikkert at billederne kommer ud på deres hjemmeside, fordi de skal selvfølgelig først sige om det kan lide dem. Så kryds fingre for mig/os! :)

Billederne inde på deres hjemmeside er ikke blevet taget af dem. De billeder der er inde på deres hjemmeside, er helt fine rent faktisk. De har nemlig også en facebookside, hvor de har taget nogle lidt... crappy billeder, hvis jeg skal være helt ærlig. Altså, men hvad kan man også forvente, de er jo ikke fotografer, de er butiksejere. Men håber på at mine billeder bliver lagt ud på deres hjemmeside og ikke kun deres facebookside :P

Det er sgu allievel lidt stort synes jeg. Altså... hvis de bliver lagt ud. Har taget billeder i mange år, men det har jo altid bare været en hobby. Har aldrig rigtig drømt om at være en kendt fotograf, har altid bare syntes at det var en helt vildt fed beskæftigelse... men nu er det ligesom om at jeg har fået et lille drøm. En lille drøm om at mine billeder skal blive set, at mine billeder skal blive diskuteret, at mine billeder skal give folk en følselse, at mine billeder skal blive anerkendt.. Det kunne fedt at tage ud i verden, og få taget nogle inspirerende, kreative og smukke billeder. Ahaha, lød ikke det mindste corny.

Ja, jeg lyder måske en anelse naiv, men man har jo lov til at drømme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

CA & NYC old pics (2012)

I found a few pictures that didn't make the cut, from me and my grandma's trip to North America in 2012. Looking at them six years ...