22. november 2011

En lidt havl nedern start på ugen..

NÅ, så i går sov jeg hjemme hos min bedste ven, Anna. Hun er altid extremt langsom om morgnen, så selvfølgelig kom vi forsent ud af døren, lol. (mig og Anna går på samme skole) Anna tager altid toget til skole, og jeg cykler som regel til skole, men i dag var jeg bare så træt, så jeg besluttede mig for at toget sammen med hende. Vi ser vores tog  er ved at køre, så vi løber ind i det. Lige da jeg kommer ind i toget tænker jeg: "... fuck, jeg har jo glemt at købe en billet. Nahhh, der kommer sikkert ikke nogen togkontrollør" lige i det, kommer der selvfølgelig en togkontrollør løbende efter toget, og kommer så ind der hvor mig og Anna står. Jeg spørger Anna om vi ikke skal gå ned i den anden ende af toget. Det gør vi så. Men jeg kan så se at han går lige bag ved os. Vi stopper nede i enden, og han går med det samme hen til os (selvfølgelig). Jeg viser ham en gammel billet jeg havde i lommen, så siger han selvfølgelig at den ikke er gyldig. Og så begynder jeg at sige at jeg LIGE havde købt en billet, men han siger bare: "ja, men jeg bliver nødt til at give dig en bøde" Selvfølgelig, det er jo hans job, men FUCK hvor er det bare irriterende. Fordi jeg er under 16, bliver det dog "kun" 375 kr., men stadigvæk noget lort, lol. Jeg ved bare at jeg kommer til at sidde og være bagklog i en uge eller to. Ahah. Så nu skal jeg igang med at skrive min samfundsfagsrapport. Fedeste dag ever...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

CA & NYC old pics (2012)

I found a few pictures that didn't make the cut, from me and my grandma's trip to North America in 2012. Looking at them six years ...