1. december 2011

COPENHELL, FUCK YEAH!

Woooooo, Lamb of God kommer til Copenhell. Lige da jeg så at de skulle spille, vidste jeg bare at jeg skulle med! Jeg så Lamb of God for første gang i Store Vega i hmm... 2010 tror jeg det var. Helt klart en af de fedeste koncerter, hvis ikke den fedeste, jeg har været med til indtil videre. Glæder mig så meget. Har aldrig været til Copenhell før, det har dog også kun været her to gange. Det var rigtig meningen at jeg skulle have været med sidste år, sammen med min veninde Anna og min ven, Mathias. Men Anna kunne ikke alligevel af en eller anden årsag, og jeg jeg skulle passe min mosters kat og hus, ahaha. Så orkede bare ikke lige at tage med alligevel. Jeg det godt nok lidt dårlig samvittighed over at Mathias så skulle finde nogle andre at tage med... men det lykkedes ham heldigvis, og han syntes at Copenhell var rigtig fedt, så det var jo godt :)
MEN i år skal jeg fucking med! Ah, sommer, sol og metal (og masser af øl, lol!), så bliver det ikke meget bedre. Håber at der kommer mange flere fede bands, og at der er nogenlunde lyd... Og at crowdet gi'r den max. gas! lol. Ja som I kan høre har jeg høje forventninger til det, og glæder mig ufattelig meget selvom der er over 7 måneder til, ahah. Ahhh det er dejligt endelig at have noget at glæde sig til, det har jeg savnet, hvis jeg skal være helt ærlig :) Er der nogen af jer som har været til Copenhell før? Hvis du har, kan du jo lige fortælle hvad du syntes om det, i en kommentar nedenunder :)
Copenhell varer fra 15-16 juni :) Hvis I vil høre lidt mere om Copenhell, kan I gå ind på deres facebookside: facebook.com/copenhell 

Oh yeah, glædelig 1. december! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

CA & NYC old pics (2012)

I found a few pictures that didn't make the cut, from me and my grandma's trip to North America in 2012. Looking at them six years ...